Jak uczyć historii, żeby nie zanudzić? Czy nauczyciel zawsze ma rację? I dlaczego warto wątpić? Felieton Erity Narhetali GRAPE|Tłoczone z danych dla Dziennika Gazety...
Erita
Narhetali
Erita is a graduate of the University of Warsaw and a Lecturer at Faculty of Psychology, Universitas Indonesia. She joined GRAPE in December 2019 to work on experimental economics.
-
-
Tragedia życia w epoce cyfrowej polega na tym, że stajemy się coraz bardziej obojętni wobec kłamstw.
-
-
W impulsie (nudge) zrozumienie potrzeb innych przekłada się na wiedzę o tym, jakie błędny kognitywne popełniają.
-
Czy czytanie pomaga w matematyce? Jedną z ważnych cech stymulacji poznawczej jest codzienna komunikacja. GRAPE | Tłoczone z danych dla DGP
-
Większość osób postawiona przed powyższym dylematem odpowiedziałaby, że wolą usłyszeć złe wieści prędzej niż później. A Ty? GRAPE | Tłoczone z danych dla DGP
-
-
Pandemia wymaga od nas więcej. GRAPE | Tłoczone z danych dla DGP...
-
Polaryzacja społeczeństwa pogłębia nieufność wobec innych i gruntuje uprzedzenia. Czy jest tu rola dla państwa, czy powinno ono stać z boku wobec eskalacji negatywnych emocji? GRAPE | Tłoczone z...